Αγαπητοί μας πελάτες,
Σε συνέχεια της τελευταίας μας ενημέρωσης από τους αντιπροσώπους των Παρόχων, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η Viasat θα προβεί σε αντικατάσταση των modem που ήταν προβληματικά και θα σταλούν προς τους χρήστες ή παραλαμβάνονται από τα γραφεία του αντιπροσώπου στην Αθήνα κατόπιν συνεννόησης.
Για να προχωρήσει η διαδικασία χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, είναι απαραίτητο να γίνει αποστολή email στους αντιπροσώπους με τα ακριβή στοιχεία αποστολής του modem ανά σύνδεση.
Χρειάζονται συνήθως τα παρακάτω:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση
ΤΚ
Πόλη
Τηλέφωνο
Η αντικατάσταση είναι απλή, μπορεί να γίνει από το τελικό χρήστη. Ωστόσο, θα χρειαστεί επικοινωνία με το αντιπρόσωπο για να αποδοθούν οι κωδικοί ενεργοποίησης για την κάθε σύνδεση.
Σας επισυνάπτουμε και τις οδηγίες
Σε περίπτωση που η εγκατάσταση δε βρίσκεται στον χώρο σας αλλά είναι σε απομακρυσμένο σημείο και δεν υπάρχει τρόπος να μεταβεί κάποιος, οι αντιπρόσωποι, μετά από επικοινωνία, δύναται να κανονίσουν να γίνει η αντικατάσταση από τεχνικό (ύπαρξη επιπλέον καθυστέρησης λόγω φόρτου μπορεί να υφίσταται)
Μετά την αντικατάσταση απαιτείται αποστολή του παλαιού προβληματικού modem, με χρέωση παραλήπτη.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας και σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας.
Ο φορέας Διαχείρισης ενημέρωσε για πιθανή λύση σήμερα 8/3
Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για να είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε πολύ σύντομα.
Τώρα στοχεύουμε την 8η Μαρτίου ως ημερομηνία αποκατάστασης της υπηρεσίας μας.
Εκτιμούμε επίσης την υπομονή σας και τη συνεχή συνεργασία σας.
=====================================================
Μετά την εκτεταμένη μερική διακοπή ρεύματος στο δίκτυο KA-SAT, το οποίο συνδέεται με ύποπτο συμβάν που ξεκίνησε στις 4 π.μ. UTC στις 24 Φεβρουαρίου, συνεχίζουμε να διερευνούμε τα αίτια του συμβάντος.
Αυτό φαίνεται να ξεκίνησε αρχικά με την υπηρεσία KA-SAT στην Ουκρανία και στη συνέχεια να εξαπλώθηκε σχεδόν σε όλο το αποτύπωμα KA-SAT.
Συνεχίζουμε να αναλύουμε τα συστήματά μας για να εντοπίσουμε τη βασική αιτία και λαμβάνουμε πρόσθετες προφυλάξεις δικτύου και ασφάλειας για να αποτρέψουμε περαιτέρω επιπτώσεις και καθώς προσπαθούμε να ανακτήσουμε την υπηρεσία στους επηρεαζόμενους πελάτες.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα αναλάβουμε κάθε μέτρο που είναι απαραίτητο για την αποκατάσταση της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό και ότι θα σας παρέχουμε ενημερώσεις σχετικά με αυτήν την κατάσταση το συντομότερο δυνατό.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας κατά τη διάρκεια αυτής της εξαιρετικής περιόδου.
Με εκτίμηση
Πιθανές Λύσεις.
Όσα router ήταν σε λειτουργία όταν ξεκίνησε στις 4 π.μ. UTC στις 24 Φεβρουαρίου, παρουσιάζουν πρόβλημα με τα LED που είτε δεν είναι ενεργά, είτε παρουσιάζουνε πρόβλημα με πολύ αχνή ένταση. Φυσικά, και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει internet.
Όσα router ΔΕΝ ήταν σε λειτουργία όταν ξεκίνησε στις 4 π.μ. UTC στις 24 Φεβρουαρίου και επανεκκίνησαν αργότερα φαίνεται να λειτουργούν κανονικά
Κάντε Reset με λειτουργία εκτός ρεύματος για 1 λεπτό και μετά δώστε τροφοδοσία ξανά. Καταγράψτε τη λειτουργία των LED σε video μετά την επανεκκίνηση και αποστείλετε το σε εμάς με φωτογραφία από το label tag και την τοποθεσία από το google maps.
Θα επικοινωνήσουμε όταν έχουμε νεότερα για την επίλυση του προβλήματος